Wednesday, September 21, 2016

Trofi Pin Bowling Saiz 8 Inci (290mm)


Salam semua..

Produk Utama kami adalah Trofi Pin Bowling.

Ada 3 Saiz yang boleh dipilih.

Ini Saiz yang paling besar iaitu 8Inci (tinggi pin shj )

Cara Nak Order senang je....

PERTAMA..

Keistimewaan kedai kami nie anda boleh pilih color yang anda suka.. contoh color dalam Katalog. Cuma bagitahu je saya anda nak color apa..

WARNA : 
GOLD, SILVER, BRONZE,SPARKLING BLUE, SPARKLING RED, SKY BLUE, LIGHT GREEN, SUGAR CANE..

KATALOG PIN 8 INCI

(design HARIMAU MALAYA tiada lagi keluarannya)


KEDUA
Dah pilih color, anda kena bagitahu saya juga design apa yang anda nak. Ada 4 Jenis Design Trofi nie.. Kalo tak cakap saya akan anggap yang standard 1 color jelah tau.. 

1. PIN BOWLING STANDARD (1 COLOR)


TINGGI : 290MM
BERAT : 1KG
MATERIAL : BATU + PLASTIK + KAYU
HARGA : RM30

2. PIN BOWLING DWICOLOR (2 COLOR ATAS BAWAH)


TINGGI : 290MM
BERAT : 1KG
MATERIAL : BATU + PLASTIK + KAYU
HARGA : RM32

3.PIN BOWLING + RING 

TINGGI : 300MM
BERAT : 1.09KG
MATERIAL : BATU + PLASTIK + KAYU + RING
HARGA : RM32

4. PIN BOWLING + CASING

TINGGI : 375MM
BERAT : 2.3KG
MATERIAL : BATU + PLASTIK + KAYU + CASING KACA
HARGA : RM100


KETIGA
Dah finalise nak Trofi apa dan kuantiti, tarikh collection (wajib 1 minggu awal)..Whatsapp saya : 019-2860132 untuk bagitahu order anda itu.. Boleh juga Email : daniabowl@gmail.com / FB : Dania Bowl Trading.. Tapi saya lebih suka guna WA sebab lebih cepat nak berurusan. Nak datang kedai pon boleh.. Buat temujanji dengan saya. Alamat : Lot 1673, Jalan Nazir, Kampung Sungai Ramal Dalam, 43000 Kajang, Selangor.

KEEMPAT
Bayar Deposit 50% dari Jumlah tempahan anda. Bank in ke Akaun CIMB Dania Bowl Trading. WA bukti pembayaran. Kerja akan bermula selepas deposit diterima. Sila pastikan tarikh anda nak collect tidak kurang dari 1 minggu. Deposit tidak akan dikembalikan.


KELIMA
Bagi saya wording untuk letak pada tapak. Nanti saya WA semula untuk persetujuan sebelum proses print.. tapi bila dah confirm n print xboleh tukar lagi tau.. Nanti caj tambahan akan dikenakan.

AKHIR SEKALI
Saya akan WA gambar barang yang telah siap dan janji untuk datang ambil barang di Kedai. Bayaran Penuh ketika barang bertukar tangan. :)
Untuk makluman kami tak buat pengantaran atas sebab keselamatan kami anak beranak. Tetapi jika anda jauh dan perlukan khidmat pos, kami boleh uruskan.. Kos pos atas tanggungan anda.

Mudah je kan cara nak buat tempahan..
Untuk Produk lain saya akan update dari masa ke semasa.
Jika nak reponds yang lebih cepat, sila WA 0192860132

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment