Monday, September 19, 2016

Keistimewaan Kami ~ Trofi Bowling Colorful / Pelbagai Warna Harga Murah



Salam semua..

Produk Utama kami Dania Bowl Trading adalah  Trofi Pin Bowling...

Apa keistimewaanya dari Trofi yang lain??


Cuba tengok betul-betul... Colorful kan??Cantiknya!!!

Semua Trofi Bowling ini Custom made... Anda Boleh pilih color kegemaran anda.. Takdelah bosan asyik Gold, Silver & Bronze sahaja...

Tapi..Jangan pula harinie order harinie atau esok nak pulak tau... Sebab trofi ini amik masa sekurang-kurangnya 1 minggu untuk siap... Jadi boleh plan awal-awal kalo nak order tau..



Harga mesti mahal nie??
Eh!! Mana ada mahal... Harga masih lagi mampu untuk dimiliki...

Terdapat 3 Saiz. 
Pin 8" = RM30
Pin 7" = RM25
Pin 5" = RM18
(ukuran pin sahaja tidak termasuk tapak)

Murahkan...

Meterial apa yang digunakan?
Pin plastik + Simen (bagi berat)
Tapak Kayu

Camne nak Oder??
Senang je...
Whatsapp : 019-2860132

atau boleh tengok contoh kat www.facebook.com/daniabowl

atau Email : daniabowl@gmail.com

atau buat temujanji untuk datang ke Kedai kami (weekdays 6ptg - 10mlm /weekend - 9pg - 10mlm)
Lot 173A, Jalan Nazir,
Kampung Sungai Ramal Dalam,
43000 Kajang
Boleh cari direction kat Google Maps "Dania Bowl Trading"..

Pembayaran macam mana pula?

Deposit 50% dari Jumlah Tempahan
Bank in ke Akaun CIMB Dania Bowl Trading.


Tunjuk bukti pembayaran.. Nanti saya buat kerja saya sampai siap.. :)
Deposit tidak dikembalikan jika anda membatalkan tempahan.

Bila dah siap camne nak ambil barang?

Saya akan inform barang dah siap..
Datang collect kat Kedai kami ye.. 
Tiada penghantaran dibuat untuk keselamatan kami anak beranak.
Harap maklum.

Khidmat Pos ada tak?

Ada.. Anda cuma bayar kos pos untuk barang anda.. Saya guna perkhidmatan Poslaju atau Airpak.. Sila inform awal jika mahu guna khidmat Pos sebab kena kira hari penghantaran.


Selain ini ada tak produk lain??

Ada... Macam2 Piala pon ada.. Plak , Medal & Cenderahati pon ada.. 
Nanti saya update kemudian kat blog nie..
Apa2 boleh direct Whatsapp saya 019-2860132

Terima Kasih
Semoga saya dapat beri perkhidmatan yang terbaik buat anda... :)

No comments:

Post a Comment